Nastrojowo i delikatnie artystycznie

Za oknem delikatna zima. Wieczorami zapalamy w kominku. Przez ostatnie dwa lata kominek nie był w ogóle w użyciu , bo po co skoro zima się nie pojawiała. Przeczytałam niedawno, że poprzednie zimowe opady śniegu miały miejsce osiem lat temu - nie licząc minimalnego oprószania , które udawało śnieg, a miało miejsce w okolicy lutego czy marca.
Zainspirowana własnoręcznie przez innych wykonywanymi dekoracjami , spróbowałam podjąć sie zadania wykonania papierowej ozdobnej choinki. Wykorzystałam to co miałam, gazetę z grubego lakierowanego papieru i oto jest taka :
Obcowanie ze sztuką sprawia mi przyjemność. Interesuje mnie różny rodzaj sztuki , malarstwo , ale również grafika, sztuka inżynierii , architektury , witrażu itp., fotografia oraz notorycznie fascynuje się X muzą i oczywiście muzyką. Podoba mi się twórczość Pablo Picasso , w szczególności rysunki rysowane jednym ruchem ręki. Picasso w ten sposób malował głównie zwierząta ( choć nie tylko ). Tak mnie to nakręciło, że zupełnie amatorsko narysowałam dwie prace wybierając z jego twórczości za wzór kobietę w kapeluszu ( ta akurat wykonana dwoma ruchami ołówka ) i jamnika. W tym celu z jednego z budowalnych supermarketów , przyniosłam kilka drewnianych sklejek przeznaczonych do wyrzucenia i na tym wykonałam rysunki. Pomalowałam je olejnymi kredkami.
Dzisiejszy wczesny ranek.
Kilka dni temu pastele w realu.
To tyle o moich artystycznych zachwytach i uniesieniach. Propozycja filmowo-muzyczna : Film " Tańczący z wilkami" Muzyka : Stevie Wonder "Someday at Christmas" Miłego weekendu!

Komentarze